söndag 3 augusti 2008

Tjootjing medaljong sving!

Medans Kärlek är ute på golfbanan så gott som heeela helgen så har jag tillbringat min lediga helg med mina mor och lillasyster..

I går var vi till Gustafs och Borlänge på Loppisjakt, det blev en impulsgrejj...
Så vi var lite sen ute men några fynd lyckades jag hitta på...
Fann bland annat en ursnygg kort skinnjacka á la Lili&Sussi för 120:- ..hihi bara såååå Nöjd!

Kärlek gick vidare igår på tävligen, så det betydde att han då spelade hela 36 hål idag..
Jag var ut till Hagge och åt lite lunch med honom o då låg han ganska bra till, delad 7:e plats ;)


Sedan begav jag, mor och lillasyster oss ut på en cruisingtur ut till ett nyöppnat B&B som tydligen skulle ha ett väldigt gott fika och en mysig miljö..
Det var ett jätte mysigt lantligt gårdscafè vid sjön...
Dit blir det flera cruisingturer för min del...

Visst hade det varit ett stort plus om solen ville titta fram men vi fick nöja oss med molnen och det dova åskmullret...

Ut begav vi oss i hopp om att regnet inte skulle komma...
Hahahahhaha aaa visst, det var ett önsketänkande!

Precis när vi hade fikat klart kom dom första regndropparna...
UPP på cyklarna o börja TRAMPA!
Det Öste ner! :)




Så här såg jag ut när vi kom hem!
Kläderna satt slickade och allt syntes igenom!
Ursäkta den dåliga bilden men det rann!! vatten av mig! Spana in mina knän!! tihi...


Nu blev vi alla helt slut så vi varvar ner med att pyssla lite ute på altanen...



Här har jag flyttat ner broderingsmaskinen provisoriskt ( stavningsproblem) från syrummet till dagsljuset på mors vackra altan!
XOXO

Inga kommentarer: