fredag 1 augusti 2008

Goddagens mina söta Kärleksmums!

Då sitter man här då, nere i vår butik och jag väntar på att Kärlek ska stänga butiken...
Sedan är det helgen, kära hjärtanes så skönt!

Jag har nu stigit upp kl 4,45 vareviga vardag i 5 veckor och en hel vecka har jag kvar innan våran Kärleksemester och ledigheten är här...
Jag längtar...

Vi ska åka på en liten Roadtrip i Sverige för ett par dagar...
Äventyret börjar på Söndagen den 10:e då börjar morgonen med att gå en fyndrunda hos grannen som har en gårdsauktion, ett måste!
Kanske missar något makabra och spännande fynd annars...

Efter det är det Stockholm som gäller AIK spelar, sova kvar där en natt...
Ner till Ullared där vi ska sova en natt och bränna lite pengar..
Iväg till Gränna där ska vi sova i två nätter men över en dag ska vi åka till Jönköping på Profilreklams mässa...
Detta gör vi för Kärlekens skull och hans företag som startar igång med en helt egen hemsida den 15:e Augusti..

Nu ska jag kila iväg och hämta ut ett paket som har kommit till mig...

Puss puss!

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Hohoskiii Tack för besöket de va la trevligt(:
Hoppas Ni får Kul på Resan och att du hittar massor i Ullared(jättegulligt om du kan köpa med den där lampfoten om den finns)

Mvh ann-sofi.