onsdag 6 augusti 2008


Ååååå så himlans trött jag är...

Jag är nu inne på min sista vecka på jobbet, sedan är jag ledig i en vecka och förhoppningsvis så kanske det finns mer jobb åt mig...Men det återstår att se....

Att kliva upp 04,45 på morgonen ( natten vanligtvis i min värld) känns Väldigt tungt nu när jag
vet att jag ska åka bort på äventyr nästa vecka och jag kan få sooooova om jag vill! Skööönt!
Men äntligen så är det redan Torsdag i morgon, dags för ärtsoppa och pannkakan igen då..."Jihooo så kul"...

I denna minut sitter jag här hemma och vaggar fram och tillbaka mellan datorn och soffan, i valet och kvalet...Ska jag vila ögonen för en sekund eller ska jag dona med något...
Nja det hela resulterar i att jag fastnat här!
Fast! jag vet! att det finns hur mycket som helst som skulle behövas fixas och trixas med här hemma, allt från att rensa ogräset som börjat komma tillbaka i mina rabatter till att klippa den sista biten av gräset eller kanske slipa klart våran hallstrappa!!Aaaaahhh! ZzZzZzZzZZzZzZzZzZz inte alls lust!

Hrrmmm kanske kanske orkar jag tradera ut lite mer av mitt kraffs eller ska det pysslas lite mer halsband??!
Äsch för tillfället sitter jag här och kikar lite till.....


Tihihihahaha sååå mysigt!

Hittade några bilder på våran valpkull från förra sommaren...

Detta kan man kalla syskon Kärlek!

Här är vår Lilla PanCake!

Inga kommentarer: