fredag 22 augusti 2008

Loppis Loppis Loppis Loppis på Lördag Lördag Lördag...I morgon Alltså...Tjing Tjing♥

Just nu känns livet hårt för både mig och min Kärlek, vi har stött på en hel del svårigheter just nu som tar väldigt mycket energi ur våra liv...

Allt känns ganska dyster just nu men vi försöker se framåt och se ljust på den kommande tiden...

Idag har mitt humör varit riktigt stormigt...Jag har gapat, skrikit, gråtit och bara slagit omkring här hemma....

När det kommer stunder som dessa så vet jag inte om jag är skadad men jag tar ofta fram dammsugaren eller skurtrasar och städar igenom hemmet...Just för att få avreagera mig och gråta och skrika ut....

Menar...Det räcker väl med ett kaos...Man vill väl inte slå upp dörren hem och för att det även där ska visa sig vara kaos....Näähä storstädning blev det av idag! Så nu känns det lite bättre


Kärlek sitter och äter kräftor framför tv.n och jag sitter här med er..en liiiiten stund till, för jag måste packa klart mina loppis grejjor...

För imorgon Lördag så ska jag och mor stå på loppisen och sälja, i hopp om att få in min första miljon..Ha-ha...

Äsch blir nog som vanligt, jag kommer hem med mer än vad jag tog med mig...Hi-hi...


Trots svårigheterna och den stora deppgropen vi har stött på så är jag bara sååå Himla glad över att jag har min Kärlek


Inga kommentarer: