torsdag 21 augusti 2008

Alla som känner mig vet att jag är en SexAndTheCity-Oholic!
Och jag är STOLT över det! ha-ha

Äntligen har jag filmen här hemma och ÄNTLIGEN av en hyfsat god kvalitet...
Vem Fasiken orkar vänta tills filmen kommer ut på köpmarknaden??! Inte jag varjefall!

Om jag fick bestämma skulle resten utav kvällen tillbringas uppkrupen i soffan, under mitt egna 2 mans duntäcke, (jaaa! jag vet..Det är sommar MEN jag försökte sova utan duntäcket..Men Nej jag trodde jag skulle frysa ihjäl, så fram med det igen..Ha-ha!) stort glas iskall mjölk och mina smaskiga chokladbollar....Mmmmjummy smaskens!

Om mina planer uppfylls återstår att se...Men jag kan nog nästan gissa mig fram till svaret..nej...
Kärlek var inte riktigt sugen på att se filmen och jag måste måla klart skyltarna...Suck...tihi...

Blir nog Fredagsmyset istället...





1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Ohhh Guu nu såg jag bilder på er oxå ! asg jättefiint! tihi... köpte ni brillsen?