måndag 25 augusti 2008

Loppis Loppis Loppis Loppis och här kommer Fynden med det stora F!

Jag vet..........

Jag är super dålig på att uppdatera mig och visa vilka vackra fynd jag gör ute på mina loppisturnér MEN jag ska försöka ändra mig!

Därför kommer här mitt första seriösa bevis på några fynd jag gjorde under veckan som var...


Se och njut!




Jag börjar från vänster och översta raden och så rullar det på neråt.........


En svart herr kavaj som kan användas som oversize till höstens partyklänningar, TIGER of Sweden, 50kr!


Min dröm till hösten....Bara såååååå Carrie Bradshaw! Svart ullkappa med MYCKET vidd nertill, rävpälskrage, jätte vackra detaljer och för att framhäva midjan finns självklart skärpet! 100kr var summan för denna skapelse! FYND!




Vit kabelstickad kofta i en lite längre modell, 20kr!


Chanel inspirerad kavaj i vitt en hel guldpeng fick jag punga fram, 10kr!


Den lilla bruna väskan med ett Mullberry träd??!, 20kr!

Den congac färgade oversize väskan, var egentligen tanken att jag skulle sälja vidare men åååhh så vacker den var, så det återstår att se hur jag gör, 40kr!

Jag är bara så Himlans nöjd!


När hösten kommer är jag beredd!


Min nya übersnygga ullkappa och mina postorder..ti-hi...Stövlar kommer göra mig snyggast i stan...Ha-ha...Alla mår bra av en gnutta självkärlek ibland..Ti-hi.....


Inga kommentarer: