onsdag 20 augusti 2008

Lite så här småpanik över en hel del personliga saker har jag, jag har en envis jäkla huvudvärk som är väldigt nära på att explodera mitt huvud i småbitar....
Det bankar och slår till tusen, detta är andra dagen på raken...Fy bubblans!

Idag har jag ett fullspäckat schema där jag har allt från tvätt till tradera fotografering, skicka iväg vunna auktioner och måla våra shabby chic skyltar till butiken....Oj oj oj kära hjärtanes...

Men i hopp om att bota min förbaskade huvudvärk ger jag mig nu av mot Gustafs på Loppis Jakt med mor min och lillasyster W.

Lite inspiration inför loppis jakten!

Confessions of a Shopaholic filmen är under produktion inte direkt någn ny Sex And The City..MEN...Den Måste ses!

Isla Fisher är ingen ny Carrie Bradshaw men det lär duga ändå...Ha-ha....


Mmmm tänk om jag kunde få strutta omkring klädd så här ute på byn utan att bli inlagd på psyket..ha-ha!
Nu måste jag göra mig klar!

Hej Svejs!

Inga kommentarer: