onsdag 20 augusti 2008

Nu är jag tillbaka och tro det eller ej men min huvudvärk försvann....
Det var Helt Klart för att jag åkte på loppis...Tihi...
Tänk så bra loppis är för kropp och själ...ha-ha...


Nog trodde väl mor och jag att det skulle vara mindre folk nu en Onsdag eftermiddag än vad det är en Lördag morgon...Hahaha dröm vidare!


Knökfullt med folk överallt!

Dåligt påfyllt var det för den delen åxå så inga större fynd gjorde jag...
En oversize (Herr strl..Nya oversize..haha) kavaj av märket Tiger Of Sweden FYNDADE jag för ett brakpris!
Dessvärre var den nog lite för oversize för min del men kanske någon annan är sugen på fyndet!


Mina inplanerade dags sysslor får jag skjuta fram till morgondagen för nu måste jag fortsätta med mina shabby chic skyltar till våran butik!

Inga kommentarer: