måndag 2 juni 2008

Oj oj oj kära hjärtanse vad dagarna har flugit iväg för mig...
Det var nu evigheter sedan jag bloggade men vädret är ju tok varmt o skönt, så mina dagar har inte räckt till att sitta vid datorn..

Nu har jag varit arbetslös i en vecka o det känns skiiit bra att slippa dårhuset o vem hade kunnat ana att jag skulle få sånt här vackert väder...

Jag motionerar hyfsat mycket ( men ska bli mer) o pular ute i trädgården, nu börjar det bli riktigt vackert på våran tomt...
Mor min har även dragit ut mig på loppis jakt så gott som varje dag förra veckan o många härliga fynd gjorde vi...

En liten underbar Gucci väska, är såå himla sugen på att behålla men ska nog tradera ut den...

Så vad har hänt under den senaste tiden?

Det har varit begravning för Stefan och den var såå vacker med reagge sång och diktläsningar av Lasse Fabel.
Det kändes bara så Stefan och så unikt.

När cermonin var slut så samlades alla på ute serveringen här hemma o sen blev det party.

Hipp Hipp Hurra det var min födelsedag!
Jag var smått bakfull, men trottsade det begav mig upp till stan på en snabb marknadsvistelse, hem o baka, städa plocka undan o duka fram, stress stress stress...
Bjuda på fika o öppna mina vackra paket..Fick en massa fint till hemmet!
Ska visa er bilder så snart jag har tid...

Oj oj oj nu måste jag nog sluta för nu låter vårat gamla åbäcke till datorn som att den snart ska explodera...
Den har nog fått varit avstängd alldeles för länge..tihi..Ringrosting..

Jag återkommer med vackra bilder på våran fina tomt!

Bye bye!

Inga kommentarer: