fredag 27 juni 2008



Med en ENORM saknad o sorg i mitt fashionabla hjärta ( jag har höga tankar om mig själv o mitt sinne för stil..haha)


Hur som helst sitter jag här hemma o min dag har varit en katastrof, hela dagen har kretsat runt min bort tappade skatt o mitt hjärtekross..


Jag har genomlidit dagen med en baksmälla som har gett mig stora svettsvallningar o mitt huvud har varit nära att gått i tusenmiljoner bitar...haha hur kan man göra detta mot sig själv??!





Ikväll lutar det mot en aning lugnare saga, med Kina restaurangs besök, Kärlek o jag...


Sedan blir det nog en film o kanske kanske liiiiiite choklad, det har jag rätt till, det är den tiden i månaden..tyvärr....Dessutom måste jag trösta mig själv ( det kommer att tjatas mycket om min borttappade skatt) måste bearbeta sorgen på något vis...





Det bästa sättet är ju som många av er andra vet är ju att...TRÖSTSHOPPA!


Jag har nog hittat det jag vill ha....
Spana in Plastic Fantastic!

http://www.tritoni.se/site/product.php?id=38

Men beslutsångest är mitt andra namn, vilket färg ska jag ha??!

1. Purple Gold står högst på listan!

2. Pink Fashionista

3. White Delight

4. Yellow Sub

Herre guuuuu finns så många fiiiina!!

Men lite färg skulle ju vara kul nu i sommar...

Inga kommentarer: