lördag 28 juni 2008

Jihoooo min sööötis SARA kommer heeeeeela vägen från Göteborg!
Det är inte lätt när man har fått sitt hjärta krossat och inte vill sitta hemma o deppa...
Men en sådan tur för mig!
Men nu jäklarenamma så ska vi försöka göra det bästa utav situationen...


Hur som helst så är hennes tåg framme i Örebro kl 19 ikväll så jag måste fixa o trixa här hemma men städning, party make up som ska göras klart eftersom det är jag som är illa tvungen att köra fram o tillbaka till Örebro..
Det är ju en biltur på ca minst 1 timme bara enkelt så jag lär få allt klart tills vi kommer tillbaka för kvällens bravader!

Men Oj oj oj oj nu känner jag att min mage väldigt gärna skulle vilja ha någon matbit av något slag...
Stressen börjar kännas av så nu är det dags att avsluta här!


Måste påbörja städningen!!


Byebye!

Inga kommentarer: