torsdag 7 januari 2010

Lyckliga stugan


Hej alla små!

Här hemma fortsätter kylan att bita sig fast och då kryper vi upp och myser tillsammans.
Levande ljus brinner i alla vrå och just för tillfället känner jag mig
LYCKLIG!
Det var länge sen jag kände ett rus i mig som jag gör just nu....
Visst, finns det alltid något orosmoln som svävar ovanför ens huvud men vem bryr sig just nu? ;)


De tre ting som är på bild är just tre mindre men så omtyckta paket jag fick öppna på julaftonen.
Ljushuset i minsta modell (hade tjatat om alla storlekar i både svart och vitt) låg som ett litet bonus paket vid frukostbordet.
Världens bästa sambo, som helt klart kan sitt bidrog här med sin stuga till en kommande samling!
Vi har nämligen ett hyllplan i tappen där just en hel....
Stugby i olika storlekar och modeller skulle passa perfekt!
Väggordet LYCKA var ett paket från mor min och ljussläckaren (vet inte vad dom heter annat än det?) var från svärmor.


Just för tillfället står som alla tre på den julröda skänken.
Som en vacker dag när värmen är här,
då så ska den få sig en rejäl makeover med ny färg och fina beslag...



Inga kommentarer: