fredag 18 december 2009

Att Alltid vara ute i sista minuten....


Är en mycket jobbig del av mig.

I 3 år! har jag haft mitt presentkort på guldfynd, som jag väntade med in i det sista att använda..Inte för att jag var snål eller ihop om att det skulle öka med tiden..Om den nu hade kunnat varit en sån lycka med presentkort...

Nej ni så var det inte, guldfynd är helt enkelt ingen affär i min smak..

Efter många turer ut och in i butiken bestämde jag mig, i sista minuten, presentkortet hade en dag kvar innan det var obrukbart...Haha


Det blev en blingad klocka som följde med mig hem, och ett tillgodo kvitto..
Som i morgon möjligtvis används till en julklapp åt någon i familjen.....

Sedan fylldes shopping påsen lite mer, med en stor och fin sjal i batik...Riktigt mysig!
Skjortan hade jag klämt på tidigare men lämnade kvar den, tills nu....Och självklart tror jag att jag ångrade mitt köp, så himla typiskt mig!



Så nu är min fundering denna!
Återlämna skjortan och i stället beställa hem den här tröjan!?!??

Jag har alltid varit sjukligt svag för paljetter och i detta fall är det inte annorlunda så....

Vad ska jag göra?
Behålla eller lämna tillbaka?
Hmmm....

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi ja den fick nog en chock, det var ju sviiinkallt ute.... vi hade våran på vinden en dag så den fick vänja sig :)
God jul på er med!

KRAM