fredag 31 juli 2009

Nedräkningen kan nu börja....

För om 22 dagar far vi!
En oplanerad och impuls inhandlad men för det så lika härlig resa är nu inbokad...

Jihoooo!
Det blir en Riktig svennebanan resort, Mallorca, närmare bestämt Alcúdia.

Visst kan jag möjligtvis vara lite sent ute med att resa till något som har varit så försvenskat i decennier som Mallorca men mig gör det inte ett dugg...

Tihi ska bli en upplevelse att se något nytt och jag har aldrig tidigare varit på en charter-svenssonresa!

Bara jag får en vit sandstrand, blått vatten och värme så är jag helt nöjd!

Men en aning nervös eller rätta mig...Livrädd! är jag för att resa........

......Framför allt pga av svininfluensan som härjar omkring men också en del för dessa bombdåd som det har skrivits om i tidningarna (som ännu är på andra sidan emot var vi kommer att vara, men ändå!)...Gulp!
Tänk om man reser bort....Och blir sjuk eller ännu värre döööör?!?!
Iiiiih paniiiik...

Jag håller tummarna för att dessa två skräckinjagande faktorer hinner försvinna under dessa 20 dagar....

HOPPAS!

3 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

det blir säkert jättekul för er! jobbigt innan man kommit iväg, men det släpper nog när du kommit iväg. kram!

Anonym sa...

Jag klarade mig ju fast det var bomber i Egypten, och så han vi ju före svininfluensan som ju startade i mexico, eller så vardet vi som tog med den hem.. hihi Det kommer gå bra! De flesta dödsfallen sker i hemmet :D
så dina chanser e störst om du håller dig hemifrån , tihi

Pink Chocolatier sa...

Svar:
Hihihi...
Tack för att ni två finns, så jag har någon/några som kan lugna mina resnerver :)