onsdag 22 juli 2009

♥ Loppis loppis loppis ♥

Mina senaste fynd som fick följa med mig hem i lördags...


Två vackra förvaringslådor (som måste fixas till lite med nya färg, är så skitiga nu) 20:-
Jag förälskade mig också så väldigt i dom fina faten, 30:- för allihopa...
Ett mycket överkomligt pris tycker jag ;)
Sist men inte minst 2 st gamla trådrullar 8,50:- hahaha!

Riktigt nöjd!
Men jag har även varit runt lite på gårds loppisar på hemvägen från jobbet denna vecka..
Där var besvikelsen desto större...Inga fynd, inte ett endaste :(

Hoppas på bättre fyndlycka på lördag igen då :)

Nu ska vi pallra oss hem till mamma, vi ska nämligen grilla med lille bror min......
Jag slängde ihop en potatisgratäng på jobbet idag...Mums!
Tyvärr så försvann ju solen, det är ju riktigt typiskt..
Den är framme precis heeeeela arbetsdagen men försvinner lagomt tills man kommit hem....Grrrrrr..

Inga kommentarer: