måndag 8 juni 2009

Helgen som gått....

Den regnade nästan bort men en liten liten gnutta nästan obetydlig gnutta sol bjöds det på....

Och här hemma i byn har det varit den årliga festen, så kallad "Drakbåtsfestivalen" det bjuds på paddlingslag, karuseller, öl tält och en massa massa marknadsgodis ;)
Tyvärr så regnade det och känslan att detta som vanligtvis brukar vara något riktigt roligt blev och kännas så mycket tråkigare när det om vartannat var regn, blåst eller iskalla vindar...Suck förra året som var riktigt värmeslag! :( Det saknades.....


Visst vi kravlade oss ut på lördagsnatten, hyfsat lugnt blev det för min och D:s del med vi straffades hårt under gårdagen ändå...
Jag låg i migrän anfall som höll i sig ändå tills idag medans D. drabbades av att hans magsår kom tillbaka....


Riktigt Lyckat...Not.....



Men det var inte det enda som hände...
Min kära kusin Angelica och hennes pojkvän Joakim tog studenten!!
Jihooo!



Tänk så fort tiden går!
Dom som nu har gått ur skolan och klivit in i "vuxenvärlden" på riktigt var nyss så små och nykomlingar på gymnasiet...

Men jag önskar dom ett riktigt STORT lycka till med allt som kommer att komma i den vuxna världen!

Bild lånad av Ann~Sofi, Tack ;)


Se här: http://www.dt.se/nyheter/ludvika/article436170.ece

Angelica lyckades även fastna på en bild i DT.


1 kommentar:

Angelica sa...

=) Tänkte bara säga att jag bytt blogg igen, gillade inte devote så mycket.. hosangie.blogspot.com är det nu!