torsdag 11 juni 2009

090611

3 dagen på nya jobbet är nu avklarad och trots att det är så oerhört mycket nytt att lära sig så går det framåt....
Nu börjar jag tro att jag kan klara av detta ;)
Jag kan men om min mage kan är ju en annan fråga...Gahahaa!
Shit vad stressmag jag har fått av dessa två dagar, med stress, spring non stop utan möjlighet till sitt paus pga av det hektiska schemat och lägg sedan på dålig mat...Jag som trodde jag var immun mot detta efter alla år inom restaurang och inte hade jag en aning om att det var stressigt att arbeta på en mack!?! Hahaha så fel jag hade...
Vad sägs som att antingen välja på korv med bröd eller en smörgås!?! Usch måste verkligen komma på något att ta med som jag kan äta ståendes....

07,00 polarsmörgås och kaffe.
10,00 kaffe och en fralla.
13,00 Apelsin Mer och 1 wienerbröd.

Det var matintaget på jobbet idag..Nyttigt värre :(

Och inte har jag hunnit med någon powerwalk heller framför allt för att det bara är regn, regn regn och åter igen regn ute...Aaaah ska regnet ta skut någon gång!?!
Nu självklart!! NU när jag håller på att hungra ihjäl och maten är i full gång, ja då skiner solen och det är toppen väder för promenad...Typiskt!

Ska försöka klämma in orken att ta mig ut på en powerwalk efter middagen...Kilo ökningen är tätt bakom mig och jag känner flåset i nacken! Oooh!

Först och främst står Maaaaaaat överst på göra listan, ugnslax med färskpotatis (smör är obligatoriskt för min del!) och broccoli ♥


Inga kommentarer: