onsdag 27 maj 2009

Vansinnes utbrotts uppdatering!

Självklart när jag väl hade bestämt mig för ett svettigt träningspass här inne i värmen så hittar jag inte skivan!!
D. har tydligen städat bort det och självklart är han inte kontaktbar för att han just för tillfället är på golfbanan...Grrrr känner jag.....
Men i ett tappert försök att skriva ut en ny skiva så efter två försök så ger jag nu upp, dte är något fel någonstans för det fungerar inte...
Det fastnar inte på skivan...

Blir så matt!
Nu får jag enbart laga mat och sitta gloendes i soffan som den soffpotatisen jag inte vill va´......
Suck för att det är för kallt och regningt ute för att orken att klämma in en powerwalk ska finnas, urk!

Nu går jag och fortsätter att tjura vid spisen...............................................

Inga kommentarer: