onsdag 27 maj 2009

090527

Har tillbringat dagen nere i butiken och vädret har varit totalt kaos sedan mitten på natten då vi var tvugna att stänga till fönstert och nästan kvävas av våra egna sovandedräkter (fräscht värre, uäck) pga blåststormen ute...

Förutom dom iskalla vindarna som var så hårda att dom tog med vår gatupratare så har det växlat från regn till molnigt....Alltså ett riktigt skit väder i min värld!
Men nu sitter jag här och funderar så det knakar i fall jag ska pallra mig ut på en powerwalk i dom isiga vindarna med risk för regn eller ska jag stanna inne och köra 1 timmes aerobics i värmen??!

Det är den stora frågan det!

På kvällsmenyn står det hemlagade köttbullar och det innebär ju att det tar en stund att göra så jag borde kunna köra nytta med nytta idag då....

Vilket innebär medans köttbullarna puttra så tränar jag :)


Jaaaa så får det bli!


Aerobics i värstaste Jane Fonda utstyrsel vore lite roligare men ack så ännu svettigare..

Bild: Google


Orka!

Nu sätter jag igång.....

Inga kommentarer: