fredag 1 maj 2009

Här med Välkomnar jag Maj månad.

Då var vi inne i härliga Maj månad, det är då en av mina favorit månader...

Det är nu allt går mot de bästa årstiderna under hela året.

När vi har kommit in i Maj månad, då är det vår på riktigt och snart ska sommaren anlända :)


Dagen som varit har gått i seghetens tecken, fast än det var lungt från min sida igår så kände jag mig sååååå himlans trött precis hela dagen...ZzZzZ


Jag som hade så mycket inplanerat för att dona och grejja här hemma men icke sa nicke så blidde det inte.



Istället ägnade jag största delen av dagen jäsandes i en solstol hemma hos mina föräldrar medans D. var ute på golfbanan.



Måste ju då säga det....
....Vilken härligt väder vi hade idag!
Och jag välkomnar den efterlängtade Solbrännan :)


Det fanns någon mer som hade fått träffat på solbrännan idag, D. var/är röd som en kräfta i nacken och ansiktet efter golf vändan..
Nu måste det bara bättras på resten av kroppen annars kommer det bara att bli "golfbrännan" i år igen..Hahah förlåt Kärlek men det är sant :)


Här ligger dom andra två sengångarna i denna mini familj, utslagna på gräsmattan där dom låg i timmar..Tihi


Nu har jag siktet inriktat på sängen, dom andra två sengångarna har redan bäddat ner sig och det är dags för mig med..
Är fortfarande dödstrött så....




Natti Natti på er.



Inga kommentarer: