måndag 11 maj 2009

Det gör mig så ledsen....

...Att höra om dom stackars isbjörnarna som lever i ett stort hot, av klimatförändringarna...
Jo jag vet, det är inte dom enda djuren som hotas att utrotas det finns så många fler som hoats av samma orsak men även av andra...

Tyvärr kan man inte hjälpa alla och allt, ibland har man kanske inte riktigt råd att hjälpa någon alls.

För just Där står jag....

Fick syn på Detta och hjärtat gick i sorg, önskade att jag hade råd att bli isbjörnsfadder....
Visst kostar det inte mycket men när man knappt överlever för att betala räkningarna så kan jag bara inte lägga dom sista kronorna på isbjörnarna...Tyvärr.....

Det gör ont att tänka så själviskt men jag tänker åtminstonde :(


Finns det någon annan där ute som har råd, så registerar er här!


Vet inte vad jag vill av detta inlägg men det var bara det att jag blev så ledsen i hjärtat och glad samtidigt av den här bilden...

Hur gulliga är dom inte?!?!


Kolla hur den ena sitter, han har vickat lr är dte meningen att det där ska vara skönt lutat... ;) Hahaha jag dööör så söööt...


Som sagt, konstigt inlägg men jag hade ju en tanke, kände en känsla och det finns ju andra liv än oss....

Inga kommentarer: