lördag 9 maj 2009

Den blåsiga men varma dagen som har varit...

Har jag tillbringat största delen av ute på gården men har även hunnit med en shopping och fika sväng med Fröken Sidenskär under förmiddagen...

Det var Riktigt Trevligt att träffas, var ju så himla länge sen sist!

Fast än vi bor så nära varandra, bara någon liten fjutt mil ifrån varandra så blir det så sällan man tar sig tid att träffas...
Mycket dåligt av oss..

Måste bli en förbättring...

Under förmiddagen så gjorde jag några fynd.
Dels en jätte söt betongfågel med vackra blomstermotiv...

Ursäkta den dåliga bilden.


Men det största fyndet var ju den underbara vaxduken i turkost och rosigt som ska pryda en av mina kökssoffor.

Den ska nämligen få flytta ut i trädgården och jag har bestämt att det kommer bli kanon bra..

Duken är precis så där som jag vill ha den med ShabbyChicLeilaBakarKänsla, väldigt sommar fiint!


Bilden är lånad av Ann~Sofi, Tack!

Måste också passa på att berätta en super kul grej.........

Idag fick jag en tidig födelsedagspresent av mina föräldrar, nämligen inget mindre än......

.......ETT STAKET!!!

Mooowiihiiwowii sååååå fint det var och halva är redan på plats :)

D. och svärfar var så himlans duktiga och påbörjade staketsättningen redan idag...

Lyckliga jag

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Ja det va riktigt trevligt! måste bli oftare... fika på stan o glo på folk;) vad kul med staket! då vet vi vad dom gjorde på coop ;) tihi...

Anonym sa...

Jätte fin Pippi, sån har jag med :D
Party nästa helg? maybe??