måndag 20 april 2009

Seeee upp i backen, annars får ni tusen hååål i nackeeen!

För här kommer jag och det går med en väldans faaart!
Jag känner det....Det känns :)
Min träning har kommit igång...På riktigt....
Nu gäller det, det är nu eller aldrig som gäller och fort ska jag få det att gå.
Min träning tog fart på allvar för lite mer än en vecka sen och jag känner att resultet kan komma mycket snart, möjligtvis kanske ingen stor förändring men ändå....
En så pass att jag själv märker det :)

I lite mer än en vecka har jag nu haft regel på att promenera minst en timme om dagen och allra helst ska det ske före frukost och det har gått bra..
Jag har även försökt att skära ner på onyttigheterna och onödigheterna och satt in en regel att jag inte får äta middag efter kl. 19.00 (tyvärr sprack löftet idag) blev lite sent med promanden och allt...Morr morr...
Nya tag i morgon :)
Då är det nämligen dags att trappa upp det hela till helst 2 timmars promenad om dagen eller 1 timmes aerobics..
Ska försöka börjar så och se hur det går...

Glöm nu inte bort att jag faktiskt är väldigt otränad så detta känns som mycket för mig men jag har lovat mig själv att jag detta ska göra...
Hur fasiken ska jag annars komma i mina egna kläder??!!
Måste göra det här :)

Dagens powerwalks låt är ju helt klar den här:


Inga kommentarer: