lördag 11 april 2009

En 18 gradig vårigt varm förmiddag och en låååång morgonpromenad senare sitter jag nu här.
Laddar batterina för dagen som kommer att komma...

Slappning står högst på listan idag....
Ska ut i solstolen och bara njuta, för nu tycker jag att vi har kämpat på bra med vår gård (finns en del kvar att göra) men möjligtvis om humöret faller mig på tar jag en städrunda idag åxå...
Inget jag lovar :)

Städning stod allra högst på listan igår, det var storstädning både inne och ute här hemma, ner klippning av häckar och träd, transporerat massa bröte och kvistar till majbrasans insamlingspunkt, tvättat, påskmiddag hos svärmor...

Aaaa det var full fart hela dagen igår...


Visst har det gått fort för värmen att kliva in i livet igen, skööönt!
Men jag läääängtar tills värmen verkligen kommer på riktigt :)


Snart sååå och då finns dessa vackra ting att fynda på H&M...
Personligen är jag mycket sugen på leopard bikinin, schiiit schnygg!
Möjligtvis ett framtida köp :)

Inga kommentarer: