lördag 4 april 2009

Återigen har vi haft en Underbar dag med ett kanon väder...

Jag blir sååå himla lycklig!
Hur skönt är det inte att man känner så!!?!

Det var F** på tiden! :)
Jag har hunnit med en morgonpromenad före frukosten på 40 min, solat på gården med D. och Panii, varit på kalas hos
Ann~Sofi, gått ännu en promenad på 80 min.

Nu sitter jag här och precis sett klart på filmen vi hyrde, Rallybrudarna.
Nja lagomt underhållande, eller egentligen lite tråkig men fiiin rosa amazon :)


Fasiken, jag vill också ha en roooosa bil!


Tihihi kom precis att tänka på en super "fin" gammal och skruttig saab som rullade omkring här i byn ett tag innan jag fick körkort....Ååååh vad jag ville ha den!


Den var lagomt stor, flickig, rosa, lite halvskruttig, precis som en första bil nästan måste vara för att få den där känslan att man faktiskt har en egen första bil men den hade också varit kanon bra att pimpat upp med playboytemat..Hahaha!

Super seriös bild på mig(bjuder på den!) från ett av våra tokiga partyäventyr för något år sedan ;)

Ett extra plus för kärran...Den var så pass gammal att man inte behövde skatta för den...Tihihi

Tyvärr blev den aldrig min och jag fick inse fakta och att jag nu glider runt i en mer seriös och vuxen bil, opel...

ZzZz tråkigt att det mesta måste vara seriöst och vuxen men "min" rosa saab var en trafikfara fick jag också veta...Hahaha

Inga kommentarer: