torsdag 5 mars 2009

Soffpotatis.......

.......Med mina två tidningar....
Visst är det väl en trevlig känsla en gång i månaden när alla ens tidningar dimper ner i lådan :)

AlltiHemmet var inte så där toppen denna månad som jag brukar tycka, besviken :(
Men ska bläddra i genom den en gång till för en andra chans.



Med den tjejmagont som jag har just nu så måste jag ställa in mina planer om att kila iväg till biblioteket för att låna mönstertidningar, aerobicsen och dagens promenad...Typiskt....
Istället ska jag krypa upp i soffan med mina tidningar, filt och se Academy Awards som jag har inspelad men ännu inte sett! Gaahaa det har ju nästan gått en månad sen den ägde rum....
Aaja bättre sent än aldrig :)

Ikväll ska jag med eller utan magont ge mig ut på äventyr med D. eftersom det är hans födelsedag i morgon så ska jag ge honom något i kväll...Inget jag kan avslöja ännu eftersom risken finns att han läser detta....


Hej då så länge!

Inga kommentarer: