fredag 6 mars 2009

Hipp Hipp Hurra....

.........För det är hans Födelsedag!


I dag vill jag gratulera min Kärlek som fyller 28 år....

Tänk så fort tiden går, oj oj oj....
Första gången vi träffades var han 17 år, 1998, en riktigt liten pojkvask...Hahaha



En låt till dig.....



Vad gjorde vi i går då?
Jo jag lyckades hålla det hemligt....nästan in i det sista, han kände igen sig på promenadvägen fast han blundade...Hahaha
Men till en början var han i full gång att gissa allt från att vi skulle spela tennis, gå på clubkväll på Åhléns?! Hmmm clubkväll jo det skulle han ju säkert gilla....Not!
Sedan var det även ute på gissningar som att vi skulle på ett swingersparty??!
Vad han nu har för fantasier men jag försökte ge honom en ledtråd som att man pratar lite smått med nytt folk och man kan bli trött efteråt...
Hahahaha det blev en baouta stor fel gissning från honom!


Det var ju nämligen något så oskyldigt som ett biobesök... :)

" Män som hatar kvinnor" var kvällens film.

Jag hade inga som helst förväntingar inför filmen som jag egentligen inte var sugen på att se, brukar nämligen tycka att svenska filmer är ganska dåliga.

Speciellt när det ska komma till spännande och lite thriller-aktiga händelser men D. ville se den så varför inte ge den en chans.

Jag kan utala mig om att den var KANON bra ;)

Helt klart något man kunde se, rekommenderas varmt åt er andra.

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Grattis från oss till Honom! va kul med bio och middag.