lördag 7 februari 2009

Svagheten talar....

Ljuvliga små berlocker från Pilgrim finns att inhandla på Leshop...
Ååååh vad jag skulle vara fin i detta armband som jag har pysslat ihop, små lyckoberlocker ...
Alla dessa små ting har jag valt ut med Kärlek...
Jag känner att de betyder något för mig...



Det skulle sitta som gjutet på mig.....
Önska Önska mig berlocker i födelsedagspresent...Fyller ju trots allt år snart...Si så där om ca 3 månad...
Bäst att börja skriva önskelistan i tid...Hihihi


Näähä nu ska jag sluta önska och pallra mig ut till soffan där D. väntar på mig...
Vi myser framför Melodifestivalen med en stoooor skål gooodis...
Smaskigt :)

1 kommentar:

Hos Syster Olga sa...

Hoho...det är ju det som är så pinsamt...hihi..tapeten är från typ 90 talet...tanten tyckte ju om lila och rosa som bodde här...
Men värre har man väl sett..tänk om det hade varit medaljonger elle nån förskräcklig färg,grön eller brun...uäck! Den här kan jag faktist leva med...nu känns det bättre när man fått lite nya grejer därinne,luktar nästan nytt nu oxå...gamla skåpet var möglisch efter allt vatten...konstigt om det luktat kans därinne...Haha
Själv da ? Du pysslar å står i med fina smycken å grejer och myser i soffan...Nu har ni ju säker massa snö oxå,det har vi,P kom nyss in har varit å skottat,helt genomsvettig och slut...