fredag 6 februari 2009

Deppgropens enorma gap...

Dom senaste dagarna har jag inte alls känt mig särskilt inspirerad att göra någonting alls...Framför allt inte att sitta här....
Med allt som händer just nu, allt som skaver och gnager inuti mig så finner jag inte orken...
Med en kopp kamomille te, färsk sockerkaka och med nyaste Elle som damp ner i brevlådan igår är jag uppkrupen i soffan...
Har ju inte berättat om kanonerbjudandet på Elle som fanns på Formex... 5 nummer för 100:- jihooo!

Utanför mitt fönster råder det nästan en snöstorm, suck...Vill ju ha vår nu!

Nu ska jag försöka drömma mig bort en stund och möjligtvis finna lite ny inspiration eller glädje..

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Hoho... vilket bra erbjudande!
gjorde en sockerkaka här hemma i din form... den får jag ta och komma förbi med nån dag.
kram!