tisdag 17 februari 2009

Småkaksbakningstädningsrace...

Det är vad min dag har varit fylld med....Tänk att dagarnas alla 24 timmar känns alldeles för korta ibland, hur mycket jag än försöker så hinns bara hälften med på en dag...
Fast i och för sig så kan ju andra dagar vara helt sysslolösa och sååå långa...

Det blev ingen simning för min del idag, egentligen skulle jag ha hunnit klämt in ett pass nu på kvällningen då det är relaxkväll men orka...ZzZzZz är ju för hungrig för det ;)
Misstänker att simningen blir lidandes dessa kommande två veckorna, barn barn barn ÖVERALLT! Aaaahha! Sportlovsveckor..suck...
Det blir aerobics med Carmen och Wii fit med små syskonen istället..haha

Hur som helst så har jag klarat av att bakat småkakor för första gången i hela mitt liv....
Märtas skurna chokladkakor och drömmar....Mmmmums


Det gick så galant....
.....Nästan....!

Med vad gick fel här???!!

Mina misstankar skapades när degen var så kletig att den gick att skrapa bort från mina fingrar..
" Äsch det ska säkert vara så" tänkte jag..
Men när jag tog ut dom och till min förvåning möttes av denna syn, kunde jag utesluta en lyckad syltkaksbakning...Hahaha
Tur var väl det att dom andra var riktigt goda då ;)

3 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

Hjälp vilka snygga kakor du har gjort...Haha
de första vart ju jättefina...MEN !
inte de andra...
MEEN ! som Tony säger ..haha

Om Mig sa...

Hej.. ja fast det har inte blivit så mycke träna =P Men ja på gym och till videos hemma =P stå och dansa fläskdans för mig själv, haha.. tänkte jag ska ta tag i och börja följa med och simma nån gång.. du har ingen tanke på att börja på gymmet igen? Snygga kakor föresten =P haha.. /angelica

Ann-Sofi sa...

nämen hur kunde det bli så? glömde du potatis mjölet tro? de anda blev ju jättefina iallfall.
Kram