onsdag 18 februari 2009

Buskisar, Fladderponnier, Häxor & Smojs...♥

Japp.....Fortfarande lika tokig i My Little Pony som jag var som barn....
Än så länge står min samling av ponnier i en flyttkartong, men så snart jag fixat en hylla i mitt syrum så kommer dom upp igen ;)




" Jaaag Flyyyyyyyygeeerrrr! "

Enligt mor min så var det de enda man hörde från mitt barnrum....Hihihi

Jo det var ju så klart jag som flög med min fladderponnier...




My Little Pony - The Movie, är ju helt klart den bästa filmen av dom alla (helst med svenskt tal, som jag förknippar med barnåren)...

Jag har lyckats sparat en inspeladfilm på videoband, men då jag inte äger en video, blir det inte mycket ponyfilmstittande...

Tur är väl det att Youtube finns....Haha

4 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Mauuu Litte Pouunyyyyy Mauu Litte Pooonyyyy.... tihi! Jag vill se the Movie med svenskt Tal. den vi titta på om och om igen... Smojset kommer!!!

Hos Syster Olga sa...

Haha du e inte klok du...tänk du flyger fast du är sååå gammal...tihi
Jaaaag Flyyyyger !!!
Kul med lite barna' minnen...

Pink Chocolatier sa...

Tihihi älskade ponier växer man aldrig ifrån! ;)

Therese sa...

hello bruttan! mlp va mig grejj oxå! faktiskt hade jag en rosa som man kunde dra ut svansen på å så vred man på huvudet och då åkte den in igen! sedan hade jag en som var hade vitsilvrig man och jag tror att det är därför jag tycker silvershampoo är så snyggt!

om jag inte vore sveriges största fegis.... så skulle jag tatuera nått på rumpan, men jag har aldrig kunnat lista ut vem jag är som mlp, vad skulle du rista in?