onsdag 28 januari 2009

Dagen har flugit förbi men en del saker har jag hunnit med dock inte det jag hade planerat när jag klev upp i morse...
Trots det var det inga tokiga saker jag ägnade mig åt idag...


Simmat med mor och lilla syster W. lite loppis dock hade jag inte ett öre men tack snälla mor för det vackra hon köpte till mig...(bilder får komma i morgon)

Sedan har jag ägnat hela kvällen åt att pärlat...
Nu var det väldigt längesen sist allt detta åkte fram och hmm jag tror jag vet varför...

Rev fram alla min pärlor, tänger och krafs på vårt matsalsbord...Inte det vackraste och en aning stressad känner man sig i kroppen när det börjar bli sängdags och ALLT detta ligger framme!!
Men samtidigt måste man se vad man har att röra sig med, så jag ska stå ut och se om jag tröttnat snart igen eller kommer inspirationen och skapar glädjen att flöda nu...Vem vet!?!! :)
Natti Natti

Inga kommentarer: