tisdag 27 januari 2009

Idag fick jag främmande...

Dålig skärpa...

Ann~Sofi och söta lilla Ulla (hennes rumpa skymtar fram nere på mattan, Ullas alltså..tihi) kom förbi en sväng....

Riktigt trevligt med besök så att man kan få prata av sig om allt mellan himmel och jord, bläddra i lite modetidningar och drömma sig bort till våren...

Till fikat bjöd jag på nybakad tigerkaka och Smörkola kaffe...



Bra skärpa...

Visst var det väl en söt kaka jag bjöd på :)


Tack Anso för hjälpen..:)

Smaskigt....

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

haha usch vad jag ser tråkig ut i håret:-O måste nog blekas klippas och kanske lite svart i luggen? tihi... Fikat var var hur gott som helst! Mums! good kaka sugen på den idag oxå:) kaffet var precis vad jag behövde så jag orkade med resten av dagen utan och ramle ikyll! Tack!

Pink Chocolatier sa...

Tihi ja jag får bjuda på fika igen någon dag :)
Hur trevligt som helst!