lördag 31 januari 2009

Kors i taket jag har faktiskt shoppat lite....



GinaTricot Klänningen med skjorta/pennkjol i samma, den följde med mig efter shoppingturen med Ann~Sofi och mormor som ägde rum förra veckan..

Sedan har vi den härliga silver/svarta glitterjackan som är ett loppisfynd som jag fick av mor...

Korallfärgade kulhalsbandet GinaTricot, stod och valde mellan vit lr korall.
Lilla syster W. tyckte korall var min färg...Det syns mest, var hennes svar...Tihi


Sedan har jag även fyndat några guldklimpar till, nu på dom sista dagarna här i veckan...
Mor höll på bli tokig över att jag inte hade råd att åka på shopping så hon slet med mig på två korta vändor här omkring i krokarna...




Den fantastiska pälsmössa som är både stor och super fluffig!

Shabby Chicig kakaoburk...Älskar den!

Ett välbehövligt Shabby Chic ställ för alla räkningar...



Det var shoppingen för denna gång.......

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Vilka fynd! brevstället var ju hur fint som helst! Pälsmössan onödig? tihi... Glitter kavajen blir ju bra när paljettjackasuget blir för jobbigt tihi... ska hålla utik efter pajett jacka åt dig(;
Kram!