lördag 31 januari 2009

Jag lär mig något nytt.....


Jösses går det att lära en gammal hund att sitta!?!

Jo visst går det fin fint....

Jag minns att jag någon gång i tiden har testat detta hantverk, både på grundskolans syslöjds lektioner men åxå på gymnasiet, menar ju bara...
Hallå jag gick ju ändå Mode&Design då borde jag ju vara bekant med detta...Hoppas jag :)

Jag är nämligen i full gång med att återuppta virkningen...


Jag har aldrig tidigare gett virkningen en ärlig chans men nu jäklarenamma!

Började igår kväll hemma hos mor och nu kände jag mig så pass duktigt vägledd att jag kunde ta med mig sakerna hem för att fortsätta där :)


Så framför tv:n satt jag med mitt snacks och mina två filtar...
Jag virkade, virkade och virkade men ändå inte riktigt klar med mina första skapelser och tyvärr så finns inte orken längre....


Måste kila i säng nu...ZzZzZzZzZzZzZzZzZz



Förresten..Kan någon våga sig på att gissa vad jag skapar för vackert....Hihiihhi



Natti Natti

Inga kommentarer: