fredag 5 december 2008

Kära kära nån jag har fått en AWARD! Tjolahopp så kul!

Helt oväntat så dök det upp en super gullig Award till mig! Guu så glad man blir av att man vet att någon tänker på en :)

Tack snälla snälla Fröken Sidenskär

Jag sänder denna vackra och uppmuntrande Award vidare till följande bloggerskor!

Älskar Sött, Ögongodisar finner jag här!

Lisbeth sin lille verden, Så himla vackert och inspirerande!

Hos Syster Olga, Kreativiteten osar det om!

Vita Hemmet Lyckebo, Rogivande med många vackra detaljer att se på!

Bagarstugan, Rena rama sockerchocken!

Köpmansgatan, Finns alltid där för mig!

Vimmelmamman, En hårt kämpande mamma och fru!

Reglerna för denna Award är följande:

No 1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

No 2. Länka till personen du fick den ifrån.

No 3. Nominera minst 7 st andra.

No 4. Länka till dem i inlägget.

No 5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack sötaste lilla du!! För den fina awarden..Jag hinner dock inte med detta just nu med att skicka idare mm mfl =/

Hoppas du inte blir ledsen på mig vännen?! Vilket gulligt foto du har på dig på bloggen..sååå söt!! =)

Kramar Malin

Lisbeth sa...

Hej & stort tack!
Vad gulligt av dig, vilken fin blogg DU har!
Må gott, Lisbeth i bagarstugan...

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei! Åhh så søtt av deg å tenke på meg. Man blir så glad og takknemlig.
Tusen takk for award og kos deg alt du kan i adventstiden.
Klem