fredag 5 december 2008

Efter att tillbringat hela gårdagen med att julpynta och ommöblering så kom jag på mig själv att jag inte hade kommit särskilt långt! Grrr det enda jag hade gjort var att röra till det ännu mer inte bara i ett rum utan ALLA! Åååh så trött på mig själv.... ;)

Jag börjar i ena änden och finner mig själv i andra men det ett kaos där i mellan....Pust.....
Jag har tagit saker från det hörnet till det andra och saker från det hörnet och flyttat till ännu ett annat + att jag där emellan kommer på att jag ska pyssla lite åxå!

Dygnet har verkligen alldeles för få timmar, det behövs fler! Och möjligtvis en gnutta med mer energi åt mig!
Tur är väl det att vi nu är inne på ett nytt dygn, så då har jag planerat att jag ska plocka klart i de andra rummen, köpa skarvsladd och möjligtvis pyssla lite..
Herre guuu blir alldeles tossig och mossig i huvudet med alla mina pysselideér jag har i mitt huvud! :S


Hur som helst så gav jag helt enkelt upp för när jag väl kommer på att den platsar där och det där, där så fattas det hela tiden något! Är det inte skarvsladdar så är det hammar och spik...

Men gårdagen var inte helt bortkastad för i ett rum lyckades jag åtminstonde få upp lite nya gardiner och rotade fram en av mina korgstolar ur förrådet....
Det är stora hallen man kommer upp i när man gått upp för vår trapp...
Den lilla hallen som är det första man ser när man kommer hem till oss ser grotesk ut!
Den är under renovering, som pågått i ett år! Och det enda vi ska göra är att måla väggarna och trappen! Skit sega vi då...Suck måste vi ta tag i snart!
Men varjefall så lyckades jag få till lite julkänlsa i den här hallen.....
Ursäkta den fruktasnvärt dåliga bilden, skyller på en dålig fotograf med 0 kunskaper av Photoshop!
Därför har Kärleken beställt boken Photoshop for dummies....Hahaha passar mig perfekt! ;)



Så får se hur det hela fotograferingarna och redigeringarna går här längre fram, när min bok har anländt...Tihihi
Nu ska jag åka till Nisses och se om jag kan hitta skarvsladd.....
Tjingileving på er!

3 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

jätte fint har du ju fått i hallen...julfilikki !!

Ann-Sofi sa...

Myysigt! Fint med amaryllisarna på gardinerna... Ätit någon paj ännu tihi thii....

Pink Chocolatier sa...

Tack så mycket för dom fina kommentarerna :)