tisdag 23 december 2008

Ja självklart kom jag av mig går, inga nya batterin till kameran....
Så bilderna får komma ikväll ;)

Hmmm sitter här och funderar hur jag ska fördela min dag med alla de sysslorna som jag har att göra innan julaftonen....

Köpa en liten julklapp till lilla syster W.
Fixa med filmerna och familjens gott och blandat korg som blir mig julklapp,
Skriva alla julrim, om jag har så pass mycket fantasi vill säga ;)
Tvätta,
Baka en julkaka och möjligtvis lite mer chokladpuff, för dom jag och W. bakade är ju uppätna..tihi
Färga mitt hår som jag nu har sagt i snart 14 dagarn, suck så det är tråkigt att göra....

Ja ni när jag sitter här och funderar på vad det är jag ska göra, så glöms ju självklart hälften bort...
Jaaaa just ja!!

Jag måste ju sy klart min sista rullgardin till vardagsrumsfönstret...
Där kom jag på en till sak....Hmm blir nog att ta en riktig funderar så jag inte glömmer något...

Köpa hudfärgade strumpbyxor??! Behövs det eller klarar jag mig utan, vad för kläder ska jag ha på mig nu under jul...Ska vi ut på juldagen?? Behöver jag verkligen dom strumpbyxorna då? Orkar jag åka till stan igen...Hmm det är något jag funderar på...Igår var jag där två ggr..suck så orka idag..... :P

I eftermiddag ska jag varjefall vara jultomte...Hihihii
Här i vår butik ska jag trippa runt på gården och vinka åt förbipasserande bilar och försöka locka in dom för en mer spännande sista julshopping...Tihii

Nähää nu måste jag nog sätta igång för att dte ska bli något gjort för den här seeeeeeeggångaren....

Inga kommentarer: