onsdag 26 november 2008

Snart är julen äntligen här, snön ligger vackert på backen (lite mer kan komma, tycker jag)
Första advent är snart kommen och många har julpyntat vackert i sina hem...
Men nix inte här hemma heller....
Nää just nu känns det som att våra liv är nära på att rasa samman och allt är bara totalt kaotiskt!

Veckan ut är jag och hjälper till på plastpappa G.s restaurang för han och lillebror D. är utomlands och hälsar på "Farmor"....
Från 05.30-15.30 arbetar jag, sedan ska energin helst räcka till för att julpynta i butiken, det är prio ett till första advent....

Så förhoppningsvis så ska jag kunna påbörja julpyntningen här hemma under nästkommande vecka...
Då finns det stor röjning, tapetsering klart av mitt pysselrum (nää jag är INTE klar! Suck!!), städning av alla garderober och skrymselvråer som vi bara har tryckt in allt tjafs i...Suck...

Hur som helst medans allt känns hopplöst och det är riktigt illa för vår framtid så försöker vi....
Jag har även gjort ett tappert försök att få till en liiiiten julkänsla här i hemmet....


Min BAOUTA stora julstjärna!
Nu ska jag laga mat, se Greys Anatomy, pyssla lite på julkort och min spegel sedan är det läggdags...




Inga kommentarer: