tisdag 18 november 2008

Japp då var man åter igen hemma efter en mycket mycket lång shoppingdag....
Bilfärden kändes oändligt lång när vi skulle åka hem, den enda trafiken som var ute mitt i natten med oss var alla dessa långtradare som svichar förbi all i världensfart på alla dessa små ängsliga landsvägarna...

Det tar verkligen på krafterna att vara vaken i 22 timmar på sträck och den enda måltiden man hann med var en snabb hamburgaremåltid i farten mellan tömningarna från vagnarna till bilen och litervis med kaffe....
Talförmågan drabbas och tillslut varken vet, hör eller kan man prata...Allt man gör är att skratta..Hahaha
Att bila 150 mil på en dag + att spurta igenom hela Ullared med alla andra julshoppandetokigar gjorde att man nästintill inte orkade köra hela vägen hem men när man väl var hemma var man för övertrött för att somna...Hihi

Så då vi 03.30 snåret i natt gick jag och Kärleken igenom kassarna som jag hade handlat och jag visade upp alla mina fynd...
Men en sak ska jag då säga er!
Nästa gång blir det en mycket mer pengar i plånboken och en DUBBELT så stor bil för nu var det nästan så att vi tvingades lämna kvar hälften av varorna på parkeringen...Hahaha
Men vi pressande, pressade och pressade in i det sista och till sist gick det!
Men då gällde det att låsa dörrarna så dom inte åkte upp och alla våra dyrbara fynd ramlade ut i farten...Hihi

Appropå det här med att blogga så har jag inte den blekaste aningen om mina senaste inlägg ens syns för er läsare för här hos mig uppdateras inte bloggen, den har frusit fast på 11:e November...Grrrr Morr morr så fruktansvärt irriterande!
Vad jag ska göra för att åtgärda detta har jag inte en aning om, så jag sticker huvudet i tapetseringsklistret och hoppas problemet har försvunnit när jag kikar fram igen....

Någon som vet vad som kan vara fel??!
Suck.....

Nu smiter jag varjefall in i mitt pysselrum och tapetserar för det MÅSTE snart bli klart!
Snart är det ju julpyntningsdags då måste det vara klart och vackert!

See you!

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

va kul med ullarec hitta du nått shabby chicigt då? kram