söndag 9 november 2008

Nu har det gått ett par dagar igen sedan senaste inlägg...
Ledsen för det men just nu känns det inte som att prio. ett är att sitta här....
Då deprissionen kommer och går med jämna mellan rum, försöker jag sysselsätta mig med att dona här hemma......
Dels så har jag pysslat en hel del, knappt varit ut genom dörren på en veckan då varken humöret eller lusten har funnits att ge sig ut....
Istället är det myspys här hemma som gäller med min lilla Panii Pannkaka.....
När det kommer till mitt pysselrumbörjar det gå framåt, imorgon har vi förhoppningsvis tapetserat klart, det som går......
Har nämligen en vägg där jag planerar att ha en fondvägg så det tapeten är inte inhandlad eller inte ens utvald ännu.....

Nu fortsätter jag kvällen med mys under filten framför tv:n möjligtvis blir det någon film annars så börjar Playboymansion säsongen och premiär för Victoria Silvsteds "My Perfect Life" på Channel E!......Iiiiiii.......
Är ju jag sugen på att se! ♥
Men antar att Kärleken inte riktigt känner för det, efter en helkväll med Desperate, Greys, One Tree Hill, Gossip Girl så kan jag gissa mig till svaret....Tihiihi söndag är en riktig tjejkväll!

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

hohoskki tråkigt att du känner dig deppig... känner väl mig inte heller så pigg och inspirerad vi skyller på vädret... vi kan ju leka nåndag.

Kram!