tisdag 11 november 2008

Med musiken på högsta volym och infinity nästintill sönderspelad...Eller??!
Näähä det går INTE att spela sönder den låten! Älskar den!
Så mycket som jag har spelat den nu i höst så går det inte att radera bort den ur mitt huvud..Tihi



Hur som helst så har jag suttit på min ända hela förmiddagen, visst en morgonpromenad är avklarad med ändå....Träsmak i rumpan och fyrkantiga ögon, hrmmm bäst att hitta på något att göra....

Japp tapetsering!
Nu tycker jag att mitt rum snart ska bli klart! Blir tokig!
Så nu ska vi se hur det här kommer att gå????!
Jag ska tapetera HEEELT själv!!??! Aaaahahahah!

Men man måste ju adderar till lite Glamour i det hela...

Till "Fika"pausen vill egentligen säga Tepausen, (är nog inne på 50110:e kopp för dagen) behöver något läsvärt när det värker i mina tapetseringsarmar och jag sippar på min miljoende kopp...Tihi

Ciao!


Inga kommentarer: