fredag 17 oktober 2008

Med en sjudundrande tjejvärk....
Ligger jag nu nerdunkad i soffan med täcket på, te koppen i högsta hugg, Top Modell på tv:n, slö läser igenom senaste numret av Glamour med min trötta lilla vän Panii Pannkakan....

Egentligen hade jag så mycket annat inplanerat för dagen......

Solen skiner där ute och det var en perfekt dag för att måla vår ytterdörr...Nähää inte det heller med den här värken.....

Innan värken gjorde mig soffliggandes så hade jag hur mycket energi som helst!

Har hunnit med en låååång promenad med mamma i morse, skulle posta en massa paket, måla, fixa och trixa i mitt rum, klä klart kökssoffan och en massa annat mysigt pyssel här hemma...Men nähää det kom ett ont förhinder.....Suck

1 kommentar:

Bim sa...

Hm, läste Glamour i omgångar i början på veckan. Reagerade på några saker. En bloggade jag om, men ingen verkade bry sig, hehehe...
Må så grankott... och sköt om dig under täcket där!!! Ser trots allt mysigt värre ut!!!
Hm, ingen länkmöjlighet? oki...

http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm