torsdag 30 oktober 2008

Gaahaaaa!
I wan´t to be a skinnybitch in leather pants!!
Jag har gått ner 1 ½ kilo på en vecka...Jihooo....
Inte druckit coca cola på 5 heeeeela dagar!!!Wowii!
På rätt väg...

Hur snygg är hon inte??!


Ashley Olsen gör mig knäsvag.....
I am in


I morgon vankas det maybe baby "hällivin" partjat hos
Sabina i hennes nya vackra hem...
Det vore väldans skoj om VI kunde samlas över en trevlig kväll.....
Speciellt
VI TRE...Var så länge sen sist.....

Kvällen fortsätter för mig framför tv.n med "Du är vad du äter", "Fridge" och med lite te och knäckemacka till kvällsmat...Mums....
I morgon kliver jag upp tidigt tidigt nämligen 04.45...ZzZzZzZzZzZzZz....
Har fått chansen att arbeta två dagar hos min plastpappa medans han har lite höstlov med små syskonen......


Måste kila min mage kurrar så högt att dataskärmen vibrerar...Aaaahaha

1 kommentar:

Pappa B sa...

Man blir ju avis när man läser att du krympt 1,5 kg på en vecka. Här håller en annan på att ta livet av sig och så tappar man bara ett par gr.
Kul blogg, hittade den av en slump men vill gärna komma tillbaka om jag får.
pappa B
Sveriges gladaste man