måndag 27 oktober 2008

Bloggtorka?
Deprission?

Ja typ något liknande kan jag nog kalla det för......
Orken att sitta framför denna dumburk existerar inte.....

Dagarna svichar förbi ibland i en sjudundrande fart och ibland i seg snigel liknanden fart....
I mitt försök att hitta på någon rogivanden sysselsättning för att inte hamna i en djup deppgrop är mina dagliga sysslor för stunden pyssel och smyckestillverkning....
Jag har känt mig väldans dyster, grå och deppig dessa dagar och då finns bara inte orken för någonting....

Mina dagar fördrivs med planering och tillfixning inför "tomteverkstan" som ska äga rum i vår butik under julen som kommer att komma....
Så jag donar för fullt i butiken, nu i dagarna som var har vi möblerat om bland så gott som alla hyllor för att få plats med det kommande årets kalendrar och sedan har vi gjort plats för vår 'tomteverksta"...Det var något som gav mig lite mer glädje...

Idag har jag legat och sovit på soffan så gott som hela dagen, nästan, klämde in tandläkaren där på förmiddagen som dessutom innebar nästintill 1 tim. väntan! Jag som AVSKYR tandläkaren!!
Men resten av dagen låg jag i soffan med en sådan hemsk huvudvärk och illamående så det var inte sant! Uuuurk!

Nu ska jag krypa upp i soffan....Igen.....
Med mitt te och mina jordnötsringar inväntar jag att Kärleken har sett klart på AIK matchen så vi kan se CSI....

Inga kommentarer: