lördag 20 september 2008

Medans huvudvärken nu har hållt i sig i heeeela sju förbannade dagar så kände jag trots detta, glittret i mina partyådror flödade.....
Dessvärre när min uppspelthet började pumpa började likaså mitt huvud.....

Då var det bara att konstatera faktumet, i kväll blir det inget party för min del....
Om jag vill leva alls i morgon måste jag nog hålla mig hemma annars försvinner väl aldrig huvudvärken...Suck så kul! Not!


Nu sitter jag här fortfarande med Partyspralliga ben....
Kärlek åkte till en vän för ett ölparty men inte jag heller....

Vid datorn sitter jag, funderandes över vad jag kan göra åt mitt andra sug som uppstod i utbyte mot Partysuget....
Nämligen mitt pumpande Shoppingsug......
Här har jag lite inspiration!
Första bilden här är bara såååå Underbar!
Jag fullkomligt bara ÄLSKAR kappan!!
En sådan bara är ett Måste i min garderob!
Undrar min flundra om jag ska ta till symaskinen och mina mönsterkunskaper och sy mig en liknande???!

Snyggt med dom höga vida byxorna, det brandorange håret och dom röda läpparna är en vacker kontrast mot det mörka!

Avslappnat och coolt....

Finn fler inspirerande personer HÄR....

Puss&Kram ♥

Inga kommentarer: