lördag 20 september 2008

Hihi jag brukar vanligtvis inte göra en massa olika test....Eller nää nu ljög jag ju...
Det brukar jag ju visste MEN absolut inte alla dessa olika IQ testen som finns...
Det vägrar jag, inte för att jag säger att jag är dum men säger inte heller att jag är smart...Men jag är duktig och håller mig borta för jag vill inte veta hur dum vs. smart jag är...

Våga vägra IQ testen...Hihi

Hur som helst så gjorde jag detta test...
Detta kan kanske hjälpa mig med besluten om vad jag vill bli när jag blir stor, OM jag någonsing blir stor....Tihi

Först och främst för att ens kunna veta Vad jag kan passa att bli när jag blir stor behöver vi veta detta:

Min personlighetstyp:

Tystlåten,
Idealistisk tänkare.
Vill tjäna mänskligheten.
Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta.
Extremt lojal.
Flexibel och avslappnade så länge jag inte upplever att någon av mina grundläggande värderingar hotas.
Oftast begåvad skribent.
Kvicktänkt, med förmåga att se nya möjligheter.
Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa mig:

Skribent,
Artist,
♥ Personalvetare,
Socialarbetare,
♥ Svensklärare,
Bildlärare,
Förskole- och Dagispersonal,
Präst,
♥ Psykolog,
Forskare,
♥ Fritidspolitiker,
Redaktör,
♥ Studievägledare,
Journalist,
♥ Religionslärare.

Hmmm visst kan möjligtvis en del av detta Passa in på mig men en del passar Verkligen inte in på mig...Tihi

Personlighetstypen passar nog ganska bra....

Men yrken..Hmmm....
Fritidspolitiker??! Vet ju knappt vad politik innebär..Hahaha!
Präst???! Ännu konstigare....Inte min typ..

Men fanns ju en del som möjligtvis skulle passa mig....
Som skribent eller bildlärare...Mmm det är nog något som skulle gå....

Nu ska jag åka och hämta Kärlek i superduper dimman ute!

TESTA er själva här...



Inga kommentarer: