söndag 28 september 2008

Innan jag ens har hunnit skickat tillbaka min stackars lilla favvoklänning till H&M så har jag nu beställt den men i större strl....
Nu jäklar om inte behagen får plats stryper jag mig själv! Grrr....

Dessvärre kunde den inte levereras förrens i SLUTET AV DECEMBER!! Ahaaahaaha skit lång tid!

Men jag väntar och finner jag den tidigare möjligtvis i butik är det bara att avbeställa den....
Lätt som en plätt!




MmmMmmm wowiimowwiii jag den....

Beställde även det lilla svarta fodralet....



Har en precis likadan sedan tidigare, inhandlad ännu mer budget än H&M nämligen älskade Gekås...

Men då jag inte hade orken att testa den så visade det sig att den var alldeles föööör stoooor....

Vad göra åt det?

Funderar på att trixa lite med fantasin, addera ett par axelvaddar och lite paljetter.....

Då har jag ju genaste en partyparty partyfilinkii variant och en chicflick preppy variant....

MmmMmm Mowiwowii så får det bli...

Nu ska jag krypa upp i soffan framför en film...

Kvällens film blir " I spel och Kärlek.....Är allt tillåtet.." George Het Clooney och Renée Sötis Zellweger i rollerna...

Inga kommentarer: