fredag 15 augusti 2008

Nu har vi äntligen kommit hem...Både skönt men samtidigt väldigt sårgligt för nu har vardagen kommit ifatt oss....
Under våran Road Trip har vi hunnit med väldigt mycket och viktigast utav allt så har vi haft tid för bara varandra....

Myst omkring....

Jag och min Kärlek!


Nu sitter jag här, som jag har längtat efter internet..haha....

Jag dricker te och ska snart pallra mig fram till sminket för att göra mig i ordning för en dag med kopmansgatan18.blogspot.com


Det blir fika på stan med lite nytt skvaller, sedan ska vi trassla ur hennes löshår och lite såna tjejgrejjer...


Jag har fotograferat som en riktig turist under dessa dagar, kameran var i högsta hugg heeela dagarna...haha


Ni får se sen!



Dessa söta raringar bodde på en fin gård på Visingsö....

(Fotograferad som att jag aldrig hade sett höns tidigare..hahahaha turister!)

Inga kommentarer: