fredag 8 augusti 2008



MmmmMmmm Yummy mummy bling bling....





Jag fann en hel värld full med underbara accessoarer på http://bagsandfashion.com

Hrrmmm vilka ska jag välja??!

Jag är ju helt sjukt förtjust i Peace märken, har varit det sedan tidigare år då min mor hade mycket smyckespärlor hemma som hon gjorde egna smycken av...

Så dom står högt på min shoppinglista...

Väskan kan man inte heller tacka nej till! 598:- var inte farligt!

Men jag måste Verkligen Verkligen försöka hålla i mina pengar nu när vi åker bort....Svååårt!

1. Svart Peace 99:-

2. Lila Peace 99:-

3. Vit & Guld 199:-

4. Mångradigt lyx 139:-


5. Lyxigt zebra 178:-


6. Svart & Guld 199:-


7. Vit kuvertväska 345:-

Kanske när vi har kommit hem igen eller ska jag kanske kanske beställa lite nu då finns det något extra kul att komma hem till igen...
Tihihi man kan alltid hitta på en bra anledning till att inte låta bli att shoppa....hihi

Inga kommentarer: